برای استفاده از امکانات جدید کسب امتیازEB و استفاده از آن از همینجا شروع کنید
سیستم ورود و ثبت نام به گونه ای طراحی شده که هیچ نیازی به آموزش ندارید و اگر مراحل را به ترتیب طی نمایید فقط به پرسش و پاسخ معرفی و راهنمای امتیاز دهی کاملا دقت نمایید، در انتهای پاسخ گویی هم حساب امتیازی برای شما بصورت خودکار افتتاح شده و هم امتیازات کسب شده در آن واریز شده و فقط به پیامکی که در انتهای مرحله اول برایتان میاید پاسخ دهید.
چنانچه در میان راه احتیاج به راهنمایی داشتی از دکمه راهنمای ثبت نام که بعد سوالات در صفحه وجود دارد استفاده نمایید
صفحه را ببندید و به پاسخ به سوالات بپردازید
موفق و پیروز باشید

[/us_popup]

روی دکمه پاسخ صحیح کلیک کنید تا امتیاز داده شده، به حساب کاربریتان واریز شود

پرسش EB11 – کسب امتیاز و پاسخ به سوالات و کلا فعالیت در امتیازبازار هزینه ای هم دارد؟

خیر به هیچ عنوانی مبلغی از کاربران دریافت نمیشود، ولی برای تبلیغات از صاحبین مشاغل که مایل به معرفی محصولات و خدماتشان هستند مقداری از محصولات و یا از خدماتشان دریافت خواهد شد که در سایت بصورت امتیازی به کابران ارائه میشود.
از بازدید کنندگان نه تنها مبلغی دریافت نمیشود، بلکه برای فعالیت و کمک به معرفی محصولات و خدمات صاحبین مشاغل، از محصولات آن ها در ازای دریافت امتیاز رایگانی که بدست آورده ان داده خواهد شد.
هرگز هیچ مبلغی از کاربران دریافت نخواهد شد، بلکه با فعال کردن حساب خود با اولین پاسخ صحیح و درج شماره همراهتان، از لینک پیامکی که برایتان ارسال میشود حساب خود را فعال کرده و درسایت مایحتاج خود را نیز با حداقل نصف قیمت تهیه می نمایید
همه موارد صحیح است ، برای دریافت امتیاز به صفحه کسب امتیاز بروید

 

قابل توجه اینکه، شماره همراه شما همان شماره حساب امتیازیتان خواهد بود بعلاوه یک شماره مشتری که بصورت رندوم برایتان ایجاد میشود

[/vc_column][/vc_row]